måndag 1 juli 2013

Jubileum Ögonlaser.

Nästan fyra månader har passerat.

Den 12 mars gjorde jag en ögonlaseroperation, kallad FS-LASIK.
Sedan dess är min omvärld helt annan. Omvänd. Tydlig. Enkel. Vacker.

Jag var på tremånaders-koll idag.
Som vanligt var jag förväntansfull & stolt som ingen annan. Och som vanligt blev jag mottagen med största leende & familjär känsla.

Som jag uttryckt innan så kan jag verkligen, innerligt äkta, rekommendera en ögonlaseroperation för den som har fysiska möjligheter.

Kontrollen av synen gick galant!
Jon berömde min syn och jag växte ytterligare en meter.






Detta är Jon och Eva. Top Knox!
 



Orkidéen lever ännu.
Och den står på receptionsdisken.
Nästa kontroll sker lagom till ettårs-dagen.
Tills dess fortsätter mina vyer att stärkas & oändligt vackra ögonblick att skapas.
 


Andra ögonblick som varit:  Kristallklart Memira, Vickande tår, Hjärterum, Perfekta tårar, Pinsam panik, Memira överraskar och Memira överraskar igen.

1 kommentar:

Eva Johansen sa...

Stort tack för dina fina ord .

Jag och mina kolleger är så glada att du är så lycklig och att du ser så bra med dina nya fina ögon.

Ha en riktigt fin sommar i ditt nya hus .

Bästa hälsningar Eva &Co