onsdag 27 mars 2013

Frank & Francis.

Born to be different.

Stenbecks pärlemo. Tele2 har lyckats gå sin egen väg och ytterligare med marknadsföringen som jag jag gillar så starkt.

Reklamfilmen om Frank och hans Francis är så bra. Får mig att skratta. Får mig att tänka.
Klicka på länken, kolla och lyssna och se den med Francis ögon.
Så mycket mer än låga priser och varumärkesprofilering.

Jag är stolt att ha fostrats i Kinneviks-anda. Gav mig lärdom för livet.

Läste en artikel på Svenskt Näringsliv om att Comviq går i spetsen för branchen och slopar kundernas uppsägningstider.
"Friheten att välja", citeras Comviqs chef. "Klockrent", citerar jag mig själv.
Läs artikeln här!

1 kommentar:

Blushes sa...

Hej Jasmine!
Tack själv för de fina orden du skriver. Väldigt roligt att höra att du läser min blogg! Kikade in på din blogg och blir tagen av det du skriver. Kanske har vi en liknande bakgrund? Jag vet inte, men kommer definitivt följa din blogg.

Tack för att du skrev till mig. Idag behövde jag det mer än nånsin.
Stor kram och hoppas du fått njuta lite av solen :)

Frank-reklamen och nu med Francis är Tele2´s mest lyckade reklam genom tiderna tycker jag!