måndag 12 augusti 2013

Nu går resan vidare!


Till dig som läser. Till dig som kikar.

Till dig som följt med mig.
I ögonblicken.
Under min resa.

Resan som jag med denna bloggen;
Verum Momento gjort till vår resa.
Din & min.

Nu går resan vidare.
Nu går båten.
Mot nya spännande, omvälvande, hjärtliga, nakna, skrämmande, vackra
& sanna ögonblick.

Tack till Blogger och Blogspot för ett jättebra & lättanvänt arbetsverktyg.

Detta är inget avsked.
Detta är inte punkten.
För jag hoppas att du & jag hoppar i båten tillsammans.

Segla med mig.
Och vi skall upptäcka.
Vita Momentum

Adda mig på Facebook genom att söka på verumomento@gmail.com.
Eller maila mig på samma adress så får du länken.
Vågar du så kan du även messa mig på 0766-55 54 55.
Sen finns ju alltid Google.

1 kommentar:

Anonym sa...

Apostlagärningarna 16:31, 1 Korinthierbrevet 15:1-8, 1 Petrusbrevet 1:17-21, Uppenbarelseboken 22:18-19